לפי Eurostat – פולין ברשימה של המדינות הזולות למחייה ב EU

Israel-Poland Team

יולי 9, 2020

יוקר המחייה ביחס למדינות האיחוד האחרות

לפי נתוני הסוכנות, מחיר סל קניות לשנת 2019 (אוכל ומשקאות לא אלכוהוליים) בפולין, זול בממוצע של 40% מהמחיר הממוצע לאותו סל של כלל המדינות באיחוד האירופי. במדינה כמו ליטא למשל נתון זה עומד על 30%.

המחיר הממוצע של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בפולין לפי השוואת הסוכנות, הם הזולים ביותר באיחוד. מחירי האוכל  70%, אלכוהול וטבק 74% (ההבדל במחיר נובע בעיקר בגלל הבדלי מס על המוצרים הללו בין המדינות) ותחבורה 84% מהמחיר הממוצע באיחוד האירופי.

מחיר ממוצע של חדר בבית מלון, מחירי מסעדות ובתי קפה 76% מהממוצע של מחירי ה EU וכמו כן המחיר הממוצע על ביגוד והלבשה הינו 74% מהמחיר הממוצע באיחוד האירופי.

לפי הנתונים של אותה הסוכנות, ניתן למצוא מחיר זול יותר מפולין לסל ממוצע של מזון ומשקאות לא אלכוהוליים רק ברומניה (66%). על אלכוהול וטבק בבולגריה תשלמו גם פחות (66%) ונסיעות בתחבורה הציבורית בסלובקיה (82%).

מסעדות ובתי מלון הזולים בEU הם בבולגריה, הונגריה, צ’כיה וליטא. המדינות שהביגוד וההנעלה זול יותר מפולין הן רק במדינות רומניה, בולגריה, הונגריה וספרד, כך עולה מהנתונים .

לכתבת מקור

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

polish food picture
live in poland-picture
רוצים הבהרות ? יש לכם שאלות ?

9 + 3 =

Divi Meetup 2019, San Francisco

Related Articles

נדל”ן בפולין ב “גובה העניים”

נדל”ן בפולין ב “גובה העניים”

בשנים האחרונות, פולין צמחה כיעד פופולרי לישראלים המחפשים נדל"ן בחו"ל בין אם זה להשקעה ובין אם זה למגורים כהכנה לתהליך הגירה ואם זה כבסיס לעסק אירופאי יציב. שוק הנדל"ן בפולין הוא שוק אטרקטיבי שמתפתח כל הזמן, עם מחירים ידידותים ומציע חזון ותשואה חיובית רחבה, לכל מי...

חוזי עבודה בפולין – מה חשוב לדעת עליהם

חוזי עבודה בפולין – מה חשוב לדעת עליהם

אחד המסמכים הנחשקים ביותר בפולין הוא חוזה עבודה (Umowa O Pracę), אך קיימים סוגים שונים של חוזי עבודה בפולין וישנן פרטים שחשוב מאוד לדעת לפני שתתחילו לחפש עובדים בפולין או, אם אתם עושים רילוקישיין, אז עבודה בפולין. הגוף האחראי על חוזי עבודה בפולין הוא משרד המשפטים...

כיצד ניתן לפתוח חברה בע”מ בפולין – מדריך מעשי

כיצד ניתן לפתוח חברה בע”מ בפולין – מדריך מעשי

פולין נכללת ברשימת המדינות האירופאיות בהם די בקלות ניתן לפתוח עסק (חברה), גם אם אינך תושב של המדינה (לצורך העניין – אדם פרטי עם דרכון ישראלי בלבד). עסק בפולין מקנה לכם לא מעט יתרונות ופותח בפניכם את שוק מדינות האיחוד אירופאי עם כל הפוטנציאל המגולם בו. אנו עוסקים לא...

Stay Up to Date With The Latest News & Updates

Access Premium Content

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque

Join Our Newsletter

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque

Follow Us

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque

0 תגובות

שלח תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *